28 augusti 2008

En ny etapp har avverkats

Jaha, då har man äntligen varit på röntgen. Det blev en datortomografi, dock ej i skikt, utan endast på ytan. Inte för att jag vet vilken skillnad det gör. Men nu är det gjort. Det tog drygt fem minuter och jag låg och spände mig med smärtor längs hela ryggen medan flickan som tog bilderna stod i säkert förvar från strålarna bakom glaset. Nu tar det en vecka, sen får de resultatet. Ska bli spännande att se om det är ryggskott eller diskbråck. Som att välja mellan pest eller kolera kanske, men det ena är ju en kortare övergång, det andra är mer långvarit och kan leda till mycket fler allvarliga men. Så vi håller tummarna...

Förresten. Jag har visserligen inte skrivit så fasligt många inlägg fram tills nu, men det börjar bli ett par stycken, liksom jag ser att även en del människor har börjat titta in. Så jag är nyfiken, vilka är ni? Och framför allt, lämna gärna en kommentar ibland så jag vet vad ni tycker.

Hej!

Inga kommentarer: