11 september 2008

Jag är frisk, men ändå inte :)

Har fått resultatet från röntgen och den visade ingenting; inget diskbråck, inga buktningar, inga tumörer eller trånga nervkanaler. Allt ser tip-top ut, except for one tiny thing… jag har fortfarande ont i ryggen. Men nu vet vi i alla fall att det inte är något allvarligt utan sannolikt bara en muskelsträckning, typ ryggskott eller liknande. Ska till sjukgymnast imorgon och börja träna upp mina stackars utslitna ryggmuskler. Sen tänker jag börja träna något på allvar. I have to if I want to live. Funderar på simning, eller kanske kick-boxning. Vi får se, när den tiden kommer, när jag är frisk.

Ytterligare en komplikation har inträffat, jag är sjuk – i helt vanlig flunsa! Man skulle ju kunna säga att det passar ganska bra att det kom nu, när jag ändå är sjukskriven. Hade varit surt om jag blev sjuk och var tvungen att stanna hemma, precis när jag blivit friskförklarad i ryggen. Undrar dock hur det ska gå med sjukgymnastiken imorgon. Har ont i hela kroppen av febern som rasar. Haha! Ack, ja!

Det var nog allt för idag och för att avrunda tänkte jag bjuda på ett litet passande klipp på en låt som min söta pojke spelade för mig första gången jag var sjuk sen vi blev tillsammans. Det är Hello Saferide som spelar låten och den heter ”Get sick soon”. Här framförd av en lika söt pojkvän som spelat in en version till sin sjuka flickvän.

Inga kommentarer: