15 juni 2008

Äventyr och bloggping!

Igår hittade jag en ny sida knuff.se som registrerar bloggar. Man pingar dem varje gång man lagt in ett nytt inlägg så de uppmärksammar att man finns. Kul! Snart kanske andra än jag läser min blogg. Haha! Jag har även placerat min blogg i
Danderyd
på bloggkartan.se så att andra kan se vilken fin kommun jag numera bor i. Från Bästa boendekommun förra året till Bästa boendekommun i år, vad kan det bero på tror ni? Jag vet att alla älskar mig, men detta är väl ändå att ta i, sådanna utnämnelser kan göra mig generad. Hoho, ja du, vem hade trott att jag skulle hamna i fisförnäma förorten? Men till mitt försvar bor jag faktiskt Enebyberg och inte på Djursholm, även om det bara är en motorväg emellan. Läs om Fokus rankning Här är det bäst att bo 2008

Idag ska vi på Äventyrsbanan, syrran fyllde år för ett par veckor sen och vi bestämde oss för att ge henne ett äventyr i present (ja, Sine jag vet att du önskade dig det). Så idag är vi fem stycken som åker och klättar i träd, hoppar mellan tallarna och svingar oss i lianer. OK, kanske inte riktigt, men det låter coolare. Hoho! Bilder kommer kanske sen om ni är snälla...

Så nu blir det Johans lyxfrukost, sen en dusch, sen en fika med ett par vänner från Skåne och sen... dumdadada.... *trumvirvel* ÄVENTYR!!

Tjolahopp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du var en kunglig klätterapa! Om kung Louie i DB hade haft en drottning så hade det varit du!

Du måste lova att inte flytta nästa år om D-ryd tappar topp-placeringen. Fnälla!

Towe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Towe sa...

Haha! Du är söt du! Det var riktigt kul idag, även om det känns i huvudet att man ansträngt ut allt man sov tillbaks torsdag/fredag. Är helt slut, hoppas jag hinner sova ordentligt till imorgon, då är det back to work. Men så schysst det var där uppe bland träden! Speciellt gungan var kul!

Lovar att inte flytta, framför allt för att du behöver mig så ;)