9 juni 2009

Hammer Pants Dance

Efter att ha sovit en stund nu på dagen, mådde jag mycket bättre. Huvudvärken satt dock kvar, så några tunga lyft blev det inte. Teve visade bara B-program som teveshop och teveserier som är för dåliga för kvällsprogrammet på alla kanaler och jag hade ingen lust att påbörja en ny bok. Så jag satte mig med en kopp kaffe i soffan och läste på olika bloggar, i brist annat att företa mig. När turen kom till ViralBlog.com, föll jag över den You Tube-klippet nedan. Påminner ju ganska mycket om T-mobiles klipp som jag hade med i bloggen för ett par veckor sedan. Men jag var bara tvungen. Det är ju så roligt med s.k. Flashmobs som visas i just denna video. Sjukt kul idé och jag önskar varje gång att jag får vara där någon gång när det händer. Precis som Matthijs skriver på ViralBlog.com så är över 450.000 besökare på fyra dagar en viral succé. Som jag sagt, viral marknadsföring is the grej och vi kommer se mer av sånt här i framtiden. Orsakerna är många. Därför vill jag härmed dela med mig av mitt fynd:

Inga kommentarer: