29 maj 2009

Följ min blogg

Har piffat till min blogg men lite nya features. Allt för att underlätta för mina läsare. Det har bland annat tillkommit en sökmotor högst upp i högermenyn och länkar under "Läsvärt" och "Pieces of life around me" har uppdaterats. Men inte nog med det. Nu har det äntligen kommit ett superenkelt sätt att följa min blogg utan att behöva logga in på en massa olika sidor, skapa ett nytt konto(gäller de som har Google, Yahoo!, OpenID eller AIM) eller hålla koll på när bloggen uppdateras. Genom att följa min blogg med Google FriendConnect får du enkelt hem ett mail, direkt i din e-mailbrevlåda! Testa själv. Klicka på FÖLJ under rubriken "Följ min blogg" som du hittar direkt under texten om mig i högerkanten på den här bloggen, följ därefter instruktionerna. Lycka till och välkommen till Yrväderstankar! Hoppas vi ses i kommentarerna...

Inga kommentarer: